Zakelijke sponsoring

Wilt u met uw bedrijf Stichting Haute Photographie helpen om fotografie talenten een coachings traject te bieden en een podium te geven tussen gerenommeerde fotografie namen op nationale en internationale beurzen? Hiervoor zijn diverse sponsor mogelijkheden. Elke bijdrage wordt enorm gewaardeerd. Ook sponsoring in natura is bespreekbaar.

Voor zakelijke sponsors is een pakket samengesteld met als basis het Haute Talent boekje. Dit kan worden uitgebreid met bestaande modules waarmee u nog meer kunt uitdragen dat u jong fotografie talent een warm hart toedraagt.

Wij zouden graag met u om tafel zitten om het Haute Talent progamma aan u te presenteren en de verschillende sponsor mogelijkheden te bespreken. U kunt vrijblijvend contact opnemen via info@shpt.nl of via 020 221 9390.

Sponsor van het Talents Paviljoen

In 2020 is Loyens & Loeff wederom sponsor van het Haute Talent paviljoen op Haute Photographie.

Loyens & Loeff deelt met Haute Photographie een sterke focus op talentontwikkeling en is een trotse sponsor van het talentprogramma van Haute Photographie in Rotterdam.

Co-Sponsor Haute Talent 2020

Logo en naamsvermelding op alle communicatie-uitingen van Haute Photographie Rotterdam 2020. Vermelding op de wand tijdens de beurs. 10 uitnodigingen voor twee voor de sponsoravond van Haute Photographie, waar het Haute Talent paviljoen wordt gepresenteerd.

Sponsor van het Haute Talent 2020 boekje

Een catalogus over de talenten van 2020. Het boekje kan een ‘custom made’ omslag met uw logo krijgen en biedt ruimte voor bedrijfsinformatie en een persoonlijke introductie.

Logo en naamsvermelding op de website en de sponsorwand.

Advertentie in New Dutch Photography

Een pagina vullende advertentie in het prachtige boek New Dutch Photography 2020, het boek waar een deel van de talenten uit worden gescout. De launch van het boek is gepland in november 2019

Enkele pagina 1.500 euro.
Dubbele pagina 2.500 euro.

Haute Talent expositie op uw kantoor

Expositie van de laatste lichting talenten bij u op kantoor.
Printen, inlijsten en ophangen van 10 werken inclusief een bijbehorende catalogus, wordt in zijn geheel door de stichting verzorgd.

De sponsorbijdrage hiervoor is 12.500 euro.

VIP kaarten preview en opening

10 uitnodigingen voor 2 personen t.w.v. 75 euro p.p., voor preview en grand opening inclusief drankjes, hapjes en catalogus/magazine voor Haute Photographie waar het Haute Talent paviljoen wordt gepresenteerd.

De sponsorbijdrage hiervoor is 1.500 euro.

100 boeken New Dutch Photography Talents 2020

100 exemplaren van New Dutch Photography Talents 2020 t.w.v. 30 euro per stuk met een tailor made cover.

De bijdrage hiervoor is 2.000 euro.

Stichting Haute Photographie, Amsterdam
NL26 INGB 0007 4662 24