Particuliere sponsoring

Wilt u als Vriend van Haute Talent helpen om jonge fotografie talenten een intensief coachingstraject van een jaar te bieden? Inclusief een podium tussen gerenommeerde fotografie namen op nationale en internationale beurzen? Elke bijdrage wordt enorm gewaardeerd en komt in zijn geheel ten goede van het talenten programma. Als dank nodigen wij u graag uit voor verschillende evenementen.

Vanaf een bijdrage van 100 euro ontvangt u twee toegangskaarten voor Haute Photographie waar het Haute Talent paviljoen wordt gepresenteerd, plus een brochure met de talenten.

Bij een bijdrage van 500 euro ontvangt u twee VIP-kaarten voor de preview en openingsavond van Haute Photographie waar het Haute Talent paviljoen wordt gepresenteerd. De openingsavond is inclusief hapjes en drankjes en brochure met de talenten.

Bij sponsoring van 1.000 euro nodigen wij u graag met twee personen uit voor:

• De lancering van het boek New Photography met een presentatie van alle 100 talenten in Amsterdam.

• Voor de VIP- pre-openingsavond van Haute Photographie Rotterdam waar het Haute Talent paviljoen wordt gepresenteerd. Deze openingsavond is inclusief hapjes en drankjes en een brochure van de talenten.

• Voor de openingsavond van PAN Amsterdam

• Andere kleinschaligere evenementen.

Stichting Haute Photographie is een Culturele Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI), daarom kunt u zowel eenmalige giften als periodieke schenkingen onder bepaalde voorwaarden fiscaal aftrekken.

Een voorbeeld voor een periodieke schenking:

Stel u schenkt jaarlijks € 1000 via een lijfrente constructie, gedurende 5 jaar.

De gift is jaarlijks voor 125% aftrekbaar van het inkomen op grond van de Geefwet, derhalve voor € 1250. Dit kan een belastingbesparing opleveren van 52% bij een inkomen in box I. De gift van € 1000 kost dan netto € 350 per jaar. Voor een lijfrente is geen notariële lijfrente akte meer nodig, hiervoor kunt u dit formulier gebruiken.

Meer informatie over periodieke en eenmalige schenkingen vindt u op de site van de Belastingdienst.

Heeft u interesse of vragen? Wij nodigen u van harte uit om vrijblijvend contact op nemen via info@shpt.nl.

Stichting Haute Photographie, Amsterdam
NL26 INGB 0007 4662 24