Steun ons

Dankzij support van sponsoren en stichtingen kunnen wij onze doelstellingen realiseren.

Wilt u Stichting Haute Photographie ook helpen jonge fotografie talenten te coachen en een podium te bieden? Wij hebben verschillende flexibele sponsormogelijkheden voor particulieren en bedrijven en staan open voor nieuwe ideeën en sponsoring in natura. Neem vrijblijvend contact op via info@shpt.nl of 020 221 9390.

Stichting Haute Photographie is een Culturele ANBI. Een ANBI kan doneren belastingtechnisch gunstig maken. Meer informatie hierover leest u hier.

Sponsors van het Haute Talent programma 2020

Als toonaangevend bedrijf is Loyens & Loeff de logische keuze als juridische en fiscale partner als u zaken doet in of vanuit Nederland, België, Luxemburg of Zwitserland.

Ondernemerschap, klantgerichtheid, kwaliteitsbewustzijn en sociale betrokkenheid typeren de bedrijfscultuur. Loyens & Loeff biedt een uitdagende werkomgeving en gelijke kansen voor alle medewerkers. Aandacht voor het milieu en een goede buur zijn door te investeren in de gemeenschap staat hoog op de agenda.

Loyens & Loeff deelt met Haute Talent een sterke focus op talentontwikkeling en is een trotse sponsor van het Haute Talent paviljoen.

De Erasmusstichting beoogt met  financiële bijdragen het onderwijs,  de kunsten en de wetenschap in Rotterdam te bevorderen. Zij doet dit overeenkomstig de wensen van dr Elie van Rijckevorsel,  die op 17 juli 1911 de Erasmusstichting heeft opgericht.